Sothys sitt univers

INTRODUKSJON

"Velkommen inn i Sothys verden.

Sothys, en verden av svært raffinerte følelser og sensualitet, et legendarisk navn som representerer kvalitet og prestisje i skjønnhetssalonger og spa over hele verden.

Den samme lidenskap for perfeksjon og den samme søken etter absolutt skjønnhet har åpenbart seg for kvinner og menn gjennom velvære og effektivitet i over 60 år.

Et svært spesialisert merkevare. Sothys har alltid stått frem med sin ekstraordinære satsing på forskning og innovasjon. Sothys hevder sin plass som en avantgarde skjønnhetsekspert.

Det er skaperen av Digi-Esthétique®, en eksklusiv massasje metode, som ved hjelp av terapeutens ekspertise - forvandler salongbehandlingen til en uforglemmelig sensoriske opplevelse."





KVALITET

Produksjon av Sothys produkter er underlagt de strengeste kvalitetsstandarder som anvendes i den kosmetiske industrien.

Produktene:

- I samsvar med de strengeste internasjonale regler helt fra start.

- Inneholder et minimum av konserveringsmidler i formlene for maksimal toleranse og sikkerhet: sikkerheten til alle Sothys produkter er vitenskapelig bevist og verfisert av uavhengige toksikologiske eksperter.

- Er utviklet under kontrollerte former og i samsvar med GMP (Good Manufacturing Practices), OHSAS 18001 og ISO 9001.

- Tilbyr total sporbarhet, fra deres design til deres plassering på markedet, særlig via en ethical cosmetic surveillance committee


Innovasjon

"En unik vitenskapelig filosofi basert på effektivitet, sikkerhet, natur og velvære. En evne til å skape noe nytt, noe som gjør det meste ut av de nyeste kosmetiske gjennombrudd.

Sothys avanserte forskning danner grunnlaget for vitenskapelige nyvinninger for merkevaren. Dette gjøres ved å isolere og validere nye aktive ingredienser for bruk i helt eksklusive galeniske formler.

I denne jakten på effektivitet og sensoriske opplevelser, blir Sothys kompetansemiljø støttet gjennom privilegerte partnerskap med universiteter, samt et panel av dyktige sensoriske analyseeksperter som er eksklusivt tilknyttet merkevaren."